ZDARMA SERVIS bez starostí
Protože věříme v kvalitu a bezporuchovost výrobků, které prodáváme, nabízíme Vám ZDARMA uhrazení nákladů na opravu nástěnné klimatizace po dobu záruční doby.
Tato nabídka platí pouze pro výrobky značky:
Sinclair nástěnná klimatizace, Sinclair okenní klimatizace, Daikin nástěnná klimatizace.
Díky této službě, která je ZDARMA, v případě poruchy nástěnné nebo okenní klimatizace Sinclair uhradíme za Vás náklady za zjištění poruchy, zajistíme nový náhradní díl a uhradíme náklady na montáž nového dílu.
Podmínky pro uplatnění služby jsou:
Nástěnná (splitová) klimatizace musí být nainstalována odbornou firmou, která má certifikát na instalaci klimatizací.
Do 7 dnů po instalaci nám zašlete emailem potvrzenou a orazítkovanou smlouvu o instalaci, kterou Vám zašleme emailem spolu s fakturou.
Záruční doba se prodlužuje na 3 roky pouze v případě, že u klimatizace bude pravidelný servis odbornou firmou min. 1x za rok.
Jak postupovat v případě poruchy klimatizace:
Kontaktujte nás emailem na reklamace@chytry-obchod.cz nebo telefonicky.
Poté si domluvte s technikem (firmou) která Vám instalovala klimatizaci termín návštěvy u Vás.
Po zjištění závady nám zašlete kontakt na servisní firmu a popis závady.
Zajistíme Vám dodání nového náhradního dílu.
Po namontování nového dílu se domluvíme s Vaší firmou, která prováděla opravu a uhradíme jim náklady po zaslání faktury.
Tuto nadstandardní službu nabízíme automaticky pro všechny přijaté objednávky na uvedené klimatizace od 1.1.2021.
Díky službě ZDARMA SERVIS bez starostí po dobu záruky, bychom se chtěli odlišit od běžných e-shopů, které tuto nadstandardní službu nenabízí.
ZDARMA SERVIS bez starostí po dobu záruky je možné uplatnit pouze pro výrobní či konstrukční vady zjištěné při užívání klimatizace během záruční doby.