Poškození zboží při přepravě
Co dělat v případě, že zásilka přijde poškozená a zjistíte to až doma po rozbalení balíku?
Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat přepravce.Česká pošta
V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a takto jí donést na kteroukoliv poštu v ČR, kde bude sepsán zápis o škodě.
Je nutné doložit nejen poškozenou věc, ale všechno, v čem byla zabalena, tzn. všechno vnitřní balení, vnější balení (krabice) a v případě, že byla omotána stahovací páskou, vzít pásku s sebou na poštu a k reklamaci předložit.
Reklamovat poškození je vhodné v co nejkratším termínu, nejlépe ve lhůtě dvou pracovních dnů po dodání.
Předložení zásilky později může mít vliv na posouzení odpovědnosti za škodu. Lhůta pro vyřízení reklamace poškození je 15 dnů od uplatnění nároku na náhradu škody, tedy od doby kdy adresát, popřípadě odesílatel vyčíslí škodu na obsahu.
DPD
V případě, že se poškození nebo úbytek zasílaného obsahu zjistí až po rozbalení zásilky, měla by se zásilka ponechat v tom stavu, v jakém byla převzata a oznámit poškození nejpozději do 2 pracovních dnů na tel. 225 373 373 nebo vyplněním Zápisu o škodě.
Až budete mít sepsaný Zápis o škodě, kontaktujte prosím náš e-shop na tel. čísle 777 885 896 nebo napište na e-mail: info@chytry-obchod.cz